Shop Mobile More Submit  Join Login
you are mine, Claire by Claire-Wesker1 you are mine, Claire by Claire-Wesker1
A photomontage of bodies Edward and Bella....
But to my style Wesker-X-Claire .. they are the perfect couple....XD...
Add a Comment:
 
:iconbond-of-blood:
Bond-of-Blood Featured By Owner Dec 6, 2013  Professional Artisan Crafter
What is the gay earth.
Reply
:iconshadowedengima:
shadowedengima Featured By Owner Feb 5, 2011
*too busy passed out to make a comment*
Reply
:icondarkgrey-nymphette:
DarkGreY-Nymphette Featured By Owner Jun 19, 2010
oh shit no ... how to put wesker reputation DAMN low in one step XD! wesker and claire ARE magnificent together all this love- hate affair.
Reply
:iconzeba-chan:
Zeba-chan Featured By Owner May 17, 2010
dear god.....
Reply
:iconardenilia:
ardenilia Featured By Owner May 13, 2010
I am not fond of Twilight but this makes it a whole lot better~ =D Must love!! >D
Reply
:iconclubbiohazard:
clubbiohazard Featured By Owner Jan 18, 2010
RE, Claire por Wesker está de XD, muy hermoso XD, Wesker se ve muy comprometedor huy XD
Reply
:iconantocullen:
antocullen Featured By Owner Dec 28, 2009  Student Digital Artist
jajajajja muy bueno el fotomontaje!!! aguante claire y weskerr XD
Reply
:iconaikido456:
Aikido456 Featured By Owner Dec 27, 2009  Hobbyist Traditional Artist
WOW! Wasn't expecting this! You seriously did a great job! I wish I could do that! Your good at photo manip.
Reply
:iconmerchant-fan-club:
Merchant-Fan-Club Featured By Owner Dec 4, 2009
Нет...xc Good photoshopping, but...
Dx Twilight?
Reply
:iconjillweskerlovers:
jillweskerlovers Featured By Owner Dec 1, 2009
Muy lindo!!
El Wesker esta genial!
Reply
:icondarkint:
Darkint Featured By Owner Nov 30, 2009  Student General Artist
btw

the image is cool x3
Reply
:iconclaire-wesker1:
Claire-Wesker1 Featured By Owner Dec 1, 2009  Professional Digital Artist
thanks....:love:
Reply
:icondarkint:
Darkint Featured By Owner Nov 30, 2009  Student General Artist
D:

twilight is in Re too??


God Help us D:
Reply
:icondarkstardust4:
DarkStardust4 Featured By Owner Dec 2, 2009
Yeah God help us!!!
Reply
:iconclaire-wesker1:
Claire-Wesker1 Featured By Owner Dec 1, 2009  Professional Digital Artist
Yay!!! Yes, it is my new interest and more because Claire and Wesker meet perfect united....:love:
Reply
:iconmadamwesker:
MadamWesker Featured By Owner Nov 30, 2009
:D lol awesome!
Reply
:iconclaire-wesker1:
Claire-Wesker1 Featured By Owner Nov 30, 2009  Professional Digital Artist
thanks...:dance:
Reply
:iconaletheiia90:
Aletheiia90 Featured By Owner Nov 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
XD Me gusta como quedo Claire >w<
y wesker Zuper sexy Lol
Reply
:iconclaire-wesker1:
Claire-Wesker1 Featured By Owner Nov 30, 2009  Professional Digital Artist
Gracias...^^...jiji suerte que hay edward se ve rubio..XD..
por cierto..oye Shiro como le hago para tener mas de una ""featured deviation""..son esos como cuadros con un corazon....
Reply
:iconaletheiia90:
Aletheiia90 Featured By Owner Nov 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
La verdad, no tengo idea.
Antes de que llegaras, DA tenia otro aspecto, y se podian tener mas de una "Featured Deviation"
Pero, cambio totalmente su estilo y ahora solo los deviants que vivieron ese cambio conservaron esa posibilidad.
al igual que ~Dgylia, ella tiene como 4 XD
no se por que Lol
le voy a preguntar ^^
Reply
:iconrikuchan12:
rikuchan12 Featured By Owner Nov 30, 2009
O.o jee, bien sexy el wesker,te quedo padre!!! =D
Reply
:iconclaire-wesker1:
Claire-Wesker1 Featured By Owner Nov 30, 2009  Professional Digital Artist
sipi...^^ ya queria hacer este montaje desde hace tiempo..jeje..XD..
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 30, 2009
Image Size
327 KB
Resolution
500×672
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,322
Favourites
19 (who?)
Comments
22
Downloads
41
×